اخبار صنعت

حادثه عجیب برای نفتی ها پس از شکست پرسپولیس

تیم فوتبال صنعت نفت شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر پرسپولیس را شکست داد.

21 اردیبهشت 1401

درخواست مونسان برای زنده نگه داشتن زاینده رود در نوروز 98

زاینده رود در نوروزرئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه ای به وزیر نیرو تداوم بازگشایی دریچه های سد زاینده رود را با هدف نشاط اجتماعی و رونق گردشگری در نوروز 98 خواستار شد. بر اساس گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع...

18 اردیبهشت 1401

255 اثر با حضور هنرمندان حرفه ای حوزه کارتون در جشنواره لیلیوم مازندران

تهران (پانا) - نخستین جشنواره ملی کارتون لیلیوم مازندران با موضوع هتلداری و گردشگری با هدف امیدآفرینی فعالان گردشگری و با حضور 255 اثر از 111 هنرمند برجسته و حرفه ای حوزه کارتن برگزار می گردد.

16 اردیبهشت 1401

رحیمی: محدودیت در واردات لوازم خانگی نباید به فرصتی برای گرانفروشی تبدیل شود

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:محدودیت در واردات لوزام خانگی نباید به فرصتی برای گرانفروشی تولیدکنندگان تبدیل شود در غیر این صورت تکرار سرنوشت صنعت خودرو در این صنعت دور از فکر نیست.

14 اردیبهشت 1401

شیمیدر حریف بهمن در فینال لیگ بسکتبال بانوان شد

به گزارش خبرنگاران، دیدار سوم تیم های شیمیدر قم و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز چهارشنبه برگزار گشت که طی آن تیم شیمیدر با نتیجه 77 بر 51 برابر حریف خود به فزونی دست یافت.

14 اردیبهشت 1401

چرا بعضی از کشورها در سمت راست و بعضی در سمت چپ رانندگی می کنند؟

علت تفاوت در جهت رانندگی کشورها چیست!؟شاید در سفر به کشورهای مختلف گذرتان به جایی بیفتد که رانندگی شان در سمت چپ خیابان است در این صورت طبیعیه که کمی سردرگم شوید و نتوانید رانندگی کنید! البته تعداد این کشورها چندان زیاد نیست اما هنوز هم کشورهایی وجود...

7 اردیبهشت 1401

با خوراکی های کمیاب جهان آشنا شوید

از عجایب متعدد این جهان می توان به خوراکی های کمیاب و عجیبی نظیر سوپ لانه پرنده، قارچ دنبلان سفید، خاویار الماس، زعفران، هندانه مربعی و... اشاره نمود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

31 فروردین 1401

صدور دامدار کارت برای تامین نقدینگی دامداران سیستان و بلوچستان

برای دامداران سیستان و بلوچستان کارت اعتباری صادر می شود.

29 فروردین 1401

مسعود کیمیایی از جشنواره فجر انصراف داد

مسعود کیمیایی سال جاری با فیلم خائن کشی در جشنواره چهلم فیلم فجر حضور دارد، ولی او یک روز پس از اعلام نام هیأت داوران از اینکه به عنوان فیلمساز نامش در رقابت و داوری باشد، انصراف داد.

26 فروردین 1401

ظرفیت نصب شده نیروگاهی به 120 هزار مگاوات خواهد رسید

تهران(پانا)- معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت بر اساس برنامه، ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور در طول چهار سال آینده به 120 هزار مگاوات و ظرفیت خطوط انتقال و فوق توزیع کشور به یک میلیون کیلومتر خواهد رسید.

23 فروردین 1401

جمعی از دانشجویان و کارگران پالایشگاه کرمانشاه مقابل وزارت دادگستری تجمع کردند

همزمان با برگزاری جلسه هیئت داوری ابطال خصوصی سازی پالایشگاه نفت کرمانشاه عد ه ای مقابل وزارت دادگستری دست به تجمع زدند.

21 فروردین 1401

راه حل کیلیدی رونق بازار اجاره

کیلید، راهکاری مفید برای اجاره آپارتمان برای شما دارد. از این پس مسائل این چنینی خود را به کیلید بسپارید!

8 اسفند 1400

عوارض صادرات در بندر چابهار باید 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای حمایت و رونق بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه سواحل مکران باید تخصیص عوارض صادرات در بندر چابهار 50 درصد کمتر از سایر بنادر...

30 بهمن 1400

فرودگاه نخجوان کجاست؟

نخجوان به علت برخورداری از آثار ارزشمند فرهنگی و تاریخی و نیز مرز مشترک با کشور ایران از جمله مقصدهای پرطرفدار گردشگران ایرانی است. البته به علت مسافت اندک میان نخجوان و شهرهای منطقه شمال غرب از جمله تبریز، اغلب مردم سفر زمینی به این جمهوری خود مختار...

9 بهمن 1400

اطراف دانشگاه تربیت مدرس هاب زیست فناوری می گردد

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از تبدیل ناحیه 370 هکتاری اطراف این دانشگاه به عنوان ناحیه زیست فناوری اطلاع داد.

6 بهمن 1400

خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی دارد

خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع تبدیلی در اختیار دارد.

5 بهمن 1400

جزیره ژاپنی سلاح های شیمیایی، در تصرف خرگوش ها

اوکونوشیما جزیره ای واقع در ژاپن است که خرگوش های دوست داشتنی آن جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. با این حال گذشته تاریکی که این جزیره دارد شاید در تصور بازدیدکنندگان آن قرار نگیرد. در طول جنگ جهانی دوم، این جزیره به عنوان موزه گازهای سمی شناخته شد....

1 بهمن 1400

دیدنی های ازنا کدامند؟

ازنا یکی از شهرهای کوچک و کم جمعیت استان لرستان است که با مرکز استان یعنی خرم آباد 127 کیلومتر فاصله دارد. جدا از طبیعت زیبا و روستاهای سرسبز این شهر، آنچه باعث معروفیت ازنا شده، داشتن ایستگاه قطار است. اما اگر این شهر مقصدمان بود باید کجاها را ببینیم و...

1 بهمن 1400

توسعه فعالیت بنیاد مستضعفان در 2 صنعت برق و نفت

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در 2 صنعت نفت و برق، ما در پی سرمایه گذاری مجدد و توسعه فعالیت هایمان در این عرصه ها هستیم.

28 دی 1400

تبدیل تالاب ها به زمین خاکی

تالاب های بختگان، طشک و کمجان از تالاب های استان فارس هستند که به علت تغییر اقلیم ، کشاورزی خشک شده اند.

27 دی 1400
تعداد: (158)