برگزاری آزمون سراسری در 773 حوزه امتحانی ، مصلی میزبان کنکوری ها

به گزارش وبلاگ دیتالاین، سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری در 773 حوزه امتحانی برگزار می گردد و داوطلبان می توانند از 28 مرداد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

برگزاری آزمون سراسری در 773 حوزه امتحانی ، مصلی میزبان کنکوری ها

فاطمه زرین آمیزی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ دیتالاین، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از روز سه شنبه 28 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به این پایگاه و وارد کردن مشخصات شناسه ای به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

زرین آمیزی ادامه داد: حوزه های کنکور سراسری به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نسبت به گذشته افزایش یافته است و در تهران تا کنون مصلی تهران برای حوزه برگزاری آزمون نهایی شده است.

وی اضافه نمود: همچنین حوزه هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی ایران هم به حوزه های امتحانی کنکور سراسری اضافه شده است.

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه 29 مرداد، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه 30 مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح آدینه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در 392 شهر و بخش کشور برگزار می گردد.

زرین آمیزی در انتها اعلام نمود: در آزمون سراسری سال 99 تعداد داوطلبان یک میلیون و 393 هزار و 233 نفر است که این تعداد در 773 حوزه امتحان می دهند؛ که این تعداد در سال گذشته 518 حوزه امتحانی بوده است. همچنان در حال هماهنگی برای افزایش حوزه های امتحانی هستیم بنابراین احتمال افزایش بیش از این نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری آزمون سراسری در 773 حوزه امتحانی ، مصلی میزبان کنکوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون سراسری در 773 حوزه امتحانی ، مصلی میزبان کنکوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید