از آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا تا اخاذی پنج میلیارد دلاری آمریکا از کره جنوبی و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرز لبنان

به گزارش وبلاگ دیتالاین، به گزارش ، گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر دنیا در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

از آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا تا اخاذی پنج میلیارد دلاری آمریکا از کره جنوبی و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرز لبنان

براساس آخرین آمار منتشره تا صبح روز چهارشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به دو میلیون و 65 نفر رسید.

رای الیوم در گزارشی به آنالیز شرایط این روزهای دونالد ترامپ و کیم جونگ اون پرداخت و اوضاع رئیس جمهور آمریکا را نه چندان خوب ارزیابی کرد.

شمار مبتلایان به کرونا در دنیا به یک میلیون و 998 هزار و 976 نفر رسیده و تعداد جان باختگان نیز به 126 هزار و 708 نفر در سراسر دنیا افزایش یافته است.

وزیر دفاع آمریکا گفته است کره جنوبی باید هزینه بیشتری را به منظور استقرار نیروهای نظامی آمریکا در این کشور بپردازد.

منابع خبری اعلام نمودند خودرویی بمب گذاری شده در مرز لبنان و سوریه منفجر شد.

با ماندن مردم در خانه هایشان، بسته شدن مغازه ها و خالی شدن کلانشهر نیویورک از گردشگران، خیابان های تاریخی این شهر در سکوتی مرگبار فرو رفته است.

تصمیم دونالد ترامپ در مورد توقف یاری های اقتصادی آمریکا به سازمان دنیای بهداشت، واکنش وزارت امور خارجه چین را به دنبال داشت.

وزارت کشور مصر اعلام نمود نیروهای امنیتی یک گروهک تروریستی که قصد داشت همزمان با اعیاد مسیحیان عملیات مسلحانه انجام دهد را در قاهره دستگیر کردند.

به نوشته روزنامه گاردین، کارشناسان قطع یاری اقتصادی آمریکا به سازمان دنیای بهداشت در بحبوحه شیوع بین المللی ویروس کرونا را جنایت علیه بشریت خواندند.

یکی از مسئولان الحشد الشعبی عراق اعلام نمود حملات اخیر تروریست های داعش به استان کرکوک با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا تا اخاذی پنج میلیارد دلاری آمریکا از کره جنوبی و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرز لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا تا اخاذی پنج میلیارد دلاری آمریکا از کره جنوبی و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرز لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید