کوه جهانبین در چهارمحال و بختیاری پاک سازی شد

به گزارش وبلاگ دیتالاین، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت پنجم مهر روز جهانی گردشگری، کوه جهانبین در شهرستان شهرکرد پاک سازی شد.

کوه جهانبین در چهارمحال و بختیاری پاک سازی شد

به گزارش وبلاگ دیتالاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی در برنامه کوه گشت جهانبین هفشجان شهرستان شهرکرد چهارمحال و بختیاری که با همکاری کارکنان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، انجمن تورلیدرها، راهنمایان گردشگری و سازمان های مردم نهاد حوزه گردشگری این استان برگزار گردید، تاکید نمود: کانون گردشگری چشمه زنه و کوه جهانبین هفشجان از مهم ترین جاذبه های گردشگری در استان به شمار می رود.

او اضافه نمود: با توجه به روز جهانی جهانگردی و شروع هفته گردشگری به منظور زیباسازی، پاک سازی و حفاظت از محیط زیست در کانون های گردشگری چهارمحال و بختیاری زباله های کانون گردشگری چشمه زنه و کوه جهانبین هفشجان جمع آوری شد تا منظره ای زیباتر در مقابل دیدگان گردشگران قرار گیرد.

جوادی توضیح داد: ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های گردشگری چهارمحال و بختیاری با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در حوزه های مختلف جزو مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان است.

او بیان نمود: ارائه بهترین خدمات به مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری با کمترین قیمت می تواند در افزایش رضایتمندی عمومی گردشگران نقش داشته باشد.

جوادی اضافه نمود: معرفی جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری به خصوص مناطق بکر و دست نخورده طبیعی این استان به وسیله انجام تبلیغات و اطلاع رسانی در رسانه های گروهی پرمخاطب جهانی، ملی و استانی در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان واقع شده است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم زمان با هفته گردشگری برنامه های متنوعی در این استان اجرا خواهد شد.

محمدرضا عباسی اظهار کرد: نواختن زنگ گردشگری در مدارس شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان، مراسم تعزیه خوانی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر، افتتاح اقامتگاه بومگردی بلداجی، شروع بهره برداری از هتل سونک شهرستان لردگان و برگزاری کارگاه آموزشی نقشه خوانی در شهرستان بروجن با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان جزو مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در هفته گردشگری امسال به شمار می رود.

او مطرح کرد: هم زمان با هفته گردشگری امسال همایش گردشگری آداب و رفتار گردشگران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، غبارروبی گلزار شهداء، اجرای برنامه های آموزشی و رصد ماه و ستارگان در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

جهانبین یکی از کوه های بالای 2هزار متر ارتفاع چهارمحال و بختیاری در کنار شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد است.

منبع: میراث آریا

به "کوه جهانبین در چهارمحال و بختیاری پاک سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه جهانبین در چهارمحال و بختیاری پاک سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید