مبارزه گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال 2021

به گزارش وبلاگ دیتالاین، اتحادیه جهانی کشتی در خاتمه سال میلادی 2021، پنج پست برتر خود در سال گذشته را بازنشر کرد که هر 5 پست مربوط به اجرای فنون و پیروزی های کشتی گیران ایرانی در جهانی اسلو بود.

مبارزه گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال 2021

به گزارش وبلاگ دیتالاین، در خاتمه سال میلادی، اتحادیه دنیای کشتی بهترین صحنه ها و قهرمانان سال را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام را منتشر می نماید.

امروز نیز پیج رسمی اتحادیه دنیای کشتی 5 پست برتر خود در سال 2021 را بازنشر کرد که همه آنها مربوط به کشتی های قهرمانان ایرانی در دنیای اسلو بود.

مبارزه محمدرضا گرایی با حریفان آذربایجانی و روس که او جشنواره ای از فنون زییای کشتی فرنگی را مقابل حریفان به اجرا درآورد، به همراه کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی و شادی قهرمان ایران و کادرفنی تیم ملی از شکسته شدن طلسم کشتی گیر آمریکایی، مبارزه محمدرضا مختاری با حریف آذربایجانی و بعلاوه شکست گنو پتریاشویلی گرجستانی مقابل امیرحسین زارع و صحنه زیبای تاج گذاری نمادین قهرمان ایران روی تشک این 5 پست برتر اتحادیه دنیای در سالی که گذشت را تشکیل دادند.

تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات دنیای 2021 نروژ با ارائه عملکردی فوق العاده علاوه بر کسب 7 مدال طلای دنیا، به ترتیب نایب قهرمان و سوم دنیا شدند.

محمدرضا گرایی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع طلای دنیا را در اسلو از آن خود کردند، درحالیکه هر سه در المپیک 2020 توکیو نیز صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شده بودند، مختاری اما از رسیدن به مدال دنیای بازماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مبارزه گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید