اخبار مجلس

خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی دارد

خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع تبدیلی در اختیار دارد.

5 بهمن 1400

ادعای مخابرات در عدم افزایش تعرفه تلفن صحیح نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، حسین فلاح جوشقانی مشاور تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی وزارت ارتباطات در این دولت توسعه زیرساخت های شبکه ارتباطات ثابت و ایجاد دسترسی...

6 دی 1400

فعلا سفر نروید!

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مردم می خواهیم فعلا و تا بهتر شدن شرایط کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سفر نروند، گفت: دلیل اینکه ممنوعیت های تردد و سفرهای بین استانی را از قبل اعلام می کنیم این است که می خواهیم زندگی مردم مختل نشود.

22 خرداد 1400

لایحه امنیت زنان بخش مهمی از خلاء های قانونی دفاع از حقوق زنان را رفع خواهد نمود

رئیس مجلس با اشاره به تصویب لایحه حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت تأکید کرد: تصویب نهایی و اجرای این قانون بخش مهمی از خلأ های قانونی برای دفاع از حقوق مسلم بانوان را رفع خواهد نمود.

21 خرداد 1400

خبرنگاران بیش از 11 هزار اصله نهال در شهرستان نیر توزیع شد

اردبیل - خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر از توزیع 11 هزار و 200 اصله نهال شامل انواع: انگور، به، گردوی کاغذی و پایه کوتاه،گوجه سبز، سیب ، آلو شابلن و قطره طلا، هلو آلبرتا و انجیری، شلیل، زرداآلو، سنجد، گلابی، صنوبر، گیلاس، البالو و گل محمدی بدون...

26 اردیبهشت 1400

لوایح مربوط به آموزش و پرورش قبل از طرح در مجلس باید در شورا آنالیز شوند

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت طرح ها و لوایح قانونی مربوط به آموزش و پرورش قبل از طرح در مجلس شورای اسلامی باید در شورای عالی آموزش و پرورش آنالیز، کارشناسی وتایید شوند و در ادامه برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال گردد.

19 اردیبهشت 1400

دستگاه های اجرایی عمل به مصوبات شورای گفت وگو را جدی بگیرند

رئیس اتاق بجنورد بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبات استانی شورای گفت وگو تأکید کرد و گفت: این استان در شورای گفت وگوی کشور در سال جاری امتیاز خوبی کسب نکرده اگر این شرایط تکرار شود در سال آینده جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نخواهیم...

1 اردیبهشت 1400

تفویض وظایف و اختیارات ستادی در حوزه غذا و دارو به استان ها خبرنگاران

پنجمین اجلاس غیرحضوری روسای شوراهای کلان مناطق آمایشی با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو و روسای کلان مناطق دانشگاه های علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار گشت.

3 فروردین 1400

200 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه بیش از 200 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که تصمیم مجلس ساماندهی این شرایط است.

26 بهمن 1399

وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار میوه شب عید شد

تهران (پانا) - ستاد تنظیم بازار کشور خاطرنشان کرد وزارت جهاد کشاورزی علیرغم مخالفتش، مسئول تنظیم بازار میوه شب عید شد.

2 دی 1399

کمر صنعت و فراوری زیر بار مالیات بر ارزش افزوده خم شد ، وعده سرِ خرمن رئیس کمیسیون مالی مجلس به فراوریکنندگان

قوانین مختلفی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد که مهم ترین آن ها در حوزه مالیاتی قانون مالیات بر ارزش افزوده است؛ اما عدم اصلاح مسائل آن توسط مجلس، مدت هاست ضربه مهلکی به فراوری کشور زده است.

27 آبان 1399

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش اصلاح شد

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاح ماده یک این لایحه با 196 رأی موافق، یک رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 251 نماینده...

28 مهر 1399

اخذ مالیات از خریداران خودرو

همراه با تشدید تحریم های بین المللی و کاهش درآمد های نفتی، دولت افزایش درآمد های مالیاتی را به ناچار در دستور کار قرار داده است. در این بین یکی از راه های افزایش درآمد از این ناحیه، گسترش پایه های مالیاتی است از همین رو پایه های مالیاتی جدیدی از جمله مالیات...

20 شهریور 1399

نگاه نظارتی مجلس جدید، قوی تر خواهد بود، نبود شرایط قابل قبول در حوزه عدالت اجتماعی

خبرنگاران/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، گرمه وجاجرم، رازوجرگلان، مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گستردگی قانون موجب ایجاد مشکلاتی همچون اختلاس، پولشویی شده است و به نوعی بعضی از افراد از قانون علیه کشور استفاده می نمایند.

19 مرداد 1399

همه جملات ضد و نقیض مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس؛ 3 میلیون یورو نه، 3 میلیون دلار آری!

به بهانه اعتراف نصفه و نیمه مهدی تاج مرور می کنیم بخشی از اظهارات او و بعضی مسئولان دیگر را درباره رقم قرارداد ویلموتس.

18 مرداد 1399

حذف 4 صفر از پول ملی چه تاثیری بر معاملات بورس دارد؟

آنالیز لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور صبح امروز دوشنبه 15 اردیبهشت در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نهاده شد که از نظر فعالان بازار سرمایه این تصمیم می تواند در بازار سرمایه با تاثیر اقتصادی رفتاری همراه باشد.

12 تیر 1399

پلیس با ترددهای غیرمجاز در یزد برخورد می نماید

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن با ترددهای غیرمجاز از سوی رانندگان متخلف در مبادی ورودی شهرستان ها برخورد می نماید.

24 اردیبهشت 1399

واکنش ها به تازه ترین جنایت آمریکا در عراق

رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله هواپیماهای نظامی آمریکا به مقرهای نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی در شهر کربلای معلی را محکوم کرد.

12 اردیبهشت 1399

خبرنگاران کمک اوراق گواهی ظرفیت به تامین مالی نیروگاه ها

تهران - خبرنگاران - مدیر عامل بورس انرژی ایران گفت: گشایش نماد و آغاز معاملات اوراق گواهی ظرفیت، نقطه عطفی در صنعت برق کشور به شمار می رود؛ این اوراق می تواند نیازهای مالی نیروگاه ها را تامین کند.

23 فروردین 1399

آمریکا بار دیگر به دنبال تشکیل دولتی توافقی در افغانستان است، خلیلزاد نقش جان کری در انتخابات 2014 را بازی می نماید!

دو نماینده مجلس افغانستان تاکید کردند که آمریکا بار دیگر قصد تشکیل دولتی توافقی میان نامزدهای اصلی انتخابات افغانستان را دارد.

2 بهمن 1398
تعداد: (21)