طراحی گرافیکی و چاپ

سفری ترش و شیرین به دنیای لذیذ دسرهای لیمویی سنتی

همه عاشق دسر هستند، به خصوص دسرهای لیمویی که طعم شیرین آن ها با عطر و مزه شگفت انگیز لیمو به تعادلی بی نقص رسیده است.

11 اردیبهشت 1401

حمایت نشریه پرتغالی از مهدی طارمی با یک تیتر عجیب

مهدی طارمی در 10 بازی اخیر خود گل نزده و این موضوع انتقاد هایی را به همراه داشته است. با این حال روز گذشته، مربی تیم پورتو به حمایت از ستاره کشورمان پرداخت و گفت که رسانه ها بیش از میزان روی این بازیکن زوم نموده اند و باید او کمی در خارج از کانون توجهات قرار...

21 بهمن 1400

عکاسباشی سری سیزدهم: از مرز تا مایه حیات

یک عکس می تواند نه تنها حس و حال شما، بلکه روزگار سوژه را هم به تصویر بکشد. اگر با طبیعتی چشمگیر روبرو شدید بی درنگ از آن عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. بزودی عکس های برگزیده با رای شما کاربران دوست داشتنی انتخاب خواهد شد. در بخش عکاسباشی خبرنگاران به...

8 بهمن 1400

کنتور برق 59 روستای دیواندره تکخوانی می گردد

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت:تا سرانجام امسال برق 59 روستا درمناطق مختلف این شهرستان تکخوانی می گردد که شامل 3 هزار و 560 خانواراست.

2 آذر 1400

درمان خستگی و ضعف

به جز استراحت که بسیار مفید است، خوراکی هایی که خستگی تن را برطرف می کنند عبارتند از: انگور زرد و رسیده، آب لیمو، توت فرنگی، خرمای خشک، گوجه فرنگی، کدو، شاهی، کشمش، عسل، چای، قهوه، آب دم

7 آبان 1400

جنبه های روان شناختی بیمارستان زدگی

اغلب مردمی که در جوامع صنعتی زندگی می کنند، حداقل یکبار در طول زندگی خود در بیمارستان پذیرش می شوند. برای عده ای از مردم بیمارستان زدگی ممکن است یک نمای منظم و دائمی زندگیشان باشد (پیتس و فیلیپس، 1998).

24 مهر 1400

روزشمار زبان و ادبیات فارسی منتشر شد

کتاب روزشمار زبان و ادبیات فارسی نوشته محمدجعفر یاحقی به تازگی به وسیله انتشارات مشخص منتشر و راهی بازار نشر شد.

16 شهریور 1400

هوشمندی در کاربرد پلاستیک با محصولات مجید پلاستیک

امروزه همگام با صنعتی شدن جوامع، زباله های بیشتری هم تولید می شود که دفع آنها از مسائل اساسی به خصوص در کشورهای در حال توسعه است.

23 مرداد 1400

انتشار دو جلد کتاب با عناوین تدبیر و امید برای جهش فراوری خبرنگاران

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهورگفت: کتاب های تدبیر و امید برای جهش فراوری گزارش تفصیلی روندی است، برای تحقق شعار سال 1399که از ابتدای سال گذشته شروع و به پویش پنج شنبه های افتتاح معروف شد.

3 اردیبهشت 1400

سوسک نقد تک روی در سیاست بین الملل است

به گزارش خبرنگاران به تازگی رمان سوسک نوشته ایان مک یوون نویسنده سرشناس انگلیسی با ترجمه محمدحسین واقف و توسط نشر چشمه منتشر شده است. این رمان بعد از مدت کوتاهی که در انگلستان به چاپ رسید، در ایران هم ترجمه شد و از این بابت رمانی تازه از ادبیات انگلستان...

4 اسفند 1399

واکسن؛ نوشداروی بعد از ..!

تا به امروز بیماری های خطرناک یا مرگباری چون آبله، دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، سرخک و...طی یکصد سال گذشته با کشف واکسن های آنها ریشه کن و یا کنترل شده است!

20 بهمن 1399

جیک جیلنهال بازیگر سریال شبکه اچ بی او شد

جیک جیلنهال برای بازی در سریال پسر محصول اچ بی او جلوی دوربین می رود.

29 آبان 1399

دستگاه ال جی برای ضدعفونی کردن موبایل با نور فرابنفش

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در آغاز ماه جاری میلادی سامسونگ اعلام کرد یک جعبه ضدعفونی کننده مجهز به نور فرابنفش برای موبایل و وسایل شخصی کوچک مانند عینک و ماسک توسعه داده است. این جعبه نه تنها موبایل را ضدعفونی می کند بلکه اگر دستگاه از شارژ...

29 شهریور 1399

موتورولا ویدئوی تبلیغاتی گوشی موتو جی فست (Moto G Fast) را منتشر کرد

روز گذشته کانال آمریکایی موتورولا یک ویدئوی تبلیغاتی از گوشی موتو جی فست (Moto G Fast) را در یوتیوب منتشر کرد و در توصیف آن نیز کلمات بسیار سریع و بسیار وانکش گرا را به کار برد.

7 مرداد 1399

من از همه چهل و هشت ساله های جهان پیرترم منتشر می شود

مرداد عباس پور در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره آثار در دست تالیفش گفت: بکت پایان بازی نوشتن و مجموعه داستان من از همه چهل و هشت ساله های جهان پیرترم از آثار جدید من است که به زودی منتشر می شود.

5 مرداد 1399

نقد فیلم دوران زیبا (La Belle Epoque)؛ در جست و جوی زمان از دست رفته

هنری ون دایک نویسنده آمریکایی نقل قول های زیادی در باب زمان و گذران زندگی دارد. یکی از مشهورترین هایش این است: زمان برای کسی که انتظار می کشد خیلی آرام می گذرد، برای کسی که می ترسد خیلی سریع، برای کسی که غمگین است طولانی می گذرد و برای کسی که شادی می کند...

16 تیر 1399

شروع ثبت نام سومین کارگاه تخصصی خط در گرافیک

روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، از برگزاری سومین کارگاه ملی تخصصی خط در گرافیک با عنوان کاربرد خط با نگاهی بر خطوط مبتنی بر ساختار هندسی در شهر مقدس قم اطلاع داد.

2 تیر 1399

جدیدترین سیستم رادار روسیه، تهدیدی جدی برای هواپیماهای نامرئی ناتو

یک نشریه آمریکایی با اذعان به فزونی سیستم راداری جدید استورنا-1 روسیه نسبت به رادارهای موجود در دنیا، آن را تهدیدی جدی برای هواپیماهای ضدرادار ناتو، در صورت بروز درگیری نظامی احتمالی در آینده نامید.

7 اسفند 1398

هتل تاپ پولمن سیتی سنتر، دبی

پولمن دبی دیره سیتی سنتر (Pullman Dubai Deirax City Centre) هتلی زیبا، مجهز و مجلل در دیره است.

28 بهمن 1398

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشوی موتورولا تا تغییرات نقشه گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

17 دی 1398
تعداد: (24)