عالیشاه: هوادارانی که اصیل نیستند روی تیم فشار می آورند، سجادی می داند این شرایط به ضرر ماست

به گزارش وبلاگ دیتالاین، هافبک پرسپولیس مدعی شد یکسری از افراد که طرفدار اصیل نیستند بچه های این تیم را تحت فشار می گذارند و یکسری هم موج سواری می نمایند.

عالیشاه: هوادارانی که اصیل نیستند روی تیم فشار می آورند، سجادی می داند این شرایط به ضرر ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دیتالاین، امید عالیشاه بعد از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل پیکان درباره داوری این ملاقات و پنالتی که برای پیکان گرفته شد، گفت: ظاهراً پنالتی نبوده است، ولی باز هم باید صحنه را ببینیم. یاری داور می گفت که پنالتی نیست، ولی داور نظر روی پنالتی داشت. داور اگر یاری دارد باید از یاریش نیز استفاده کند، وگرنه می تواند به تنهایی بازی را قضاوت کند.

وی درباره شرایط پرسپولیس و نزدیک شدن این تیم به صدر جدول، اشاره نمود: خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. می بینم یکسری از افرادی که طرفدار اصیل نیستند و این برای من ثابت شده است، بچه های ما را تحت فشار می گذارند و یکسری هم موج سواری می نمایند. نباید این کار ها را انجام دهند. آخر فصل جام می دهد و نه الان و یا در نیم فصل. خواهش می کنم رعایت نمایند و هوای این بچه ها را داشته باشند، چون آنها لیاقت بیشتری دارند و چند سال است که در گرما و سرما و در بدترین شرایط تحت فشار بودند. در همین بازی امروز در این شرایط زمین واقعاً کار سخت بود، اما همه کوشش کردند. در بازی قبلی توپ های مان به گل نرفت و فوتبال همین است. خواهش می کنم از طرفداران که بیشتر حمایت نمایند و انرژی مثبت بفرستند تا آخر فصل مزد شان را هم بگیرند.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط مدیریتی این باشگاه توضیح داد: تنها حرفی که می توان بزنم این است که تکلیف زودتر روشن گردد. اگر قرار است صدری مدیرعامل باشد یا نباشد زودتر معین گردد تا ایشان هم تکلیفش را بداند. نباید این فرایند اینقدر طولانی گردد. آقای سجادی (وزیر ورزش) خودش ورزشی است و می داند این شرایط به ضرر تیم ماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عالیشاه: هوادارانی که اصیل نیستند روی تیم فشار می آورند، سجادی می داند این شرایط به ضرر ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: هوادارانی که اصیل نیستند روی تیم فشار می آورند، سجادی می داند این شرایط به ضرر ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید