جذب 100 درصدی سهمیه اشتغال تکلیفی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات

به گزارش وبلاگ دیتالاین، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات در خراسان رضوی از جذب 100 درصدی سهمیه اشتغال تکلیفی این نمایندگی در سال جاری اطلاع داد.

جذب 100 درصدی سهمیه اشتغال تکلیفی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات

به گزارش وبلاگ دیتالاین از مشهد، شعبانعلی فرهمند مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات در خراسان رضوی گفت: ایجاد اشتغال به وسیله فعالیت در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان کلات است می تواند به توسعه و رونق مالی این شهرستان یاری کند.

وی گفت: به این منظور سهمیه اشتغال سال جاری شهرستان کلات در این حوزه 62 نفر در نظر گرفته شده بود که با فعالیت های صورت گرفته این تعداد اشتغال طی 9 ماه گذشته محقق شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات گفت: این مشاغل بیشتر در حوزه مشاغل خانگی، صنایع دستی و ارائه خدمات به گردشگران به خصوص ایجاد واحد های اقامتی و با پرداخت تسهیلات و صدور مجوز های قانونی بوده است.

وی گفت: حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به ظرفیت های قابل توجه شهرستان می تواند در صورت توجه کافی در ایجاد اشتغال، رونق و رفاه مالی شهرستان نقش بسزایی ایفا نماید.

/م.ج

وبلاگ دیتالاین خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جذب 100 درصدی سهمیه اشتغال تکلیفی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 100 درصدی سهمیه اشتغال تکلیفی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید