تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل

به گزارش وبلاگ دیتالاین، گوگل در کوشش است تا با ایمن کردن سیستم تبلیغاتی خود به کاربران خدمات با کیفیت تری را ارائه دهد.

تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل

وبلاگ دیتالاین -گوگل گفت که میخواهد پیشنهادات Privacy Sandbox را توسعه دهد تا وب را برای کاربران شخصی ایمن کند.

به گزارش pehalnews، گوگل در وبلاگی گفت: این پیشنهاد از توانایی ناشران برای ایجاد عایدی از تبلیغات و توانایی تبلیغ کنندگان برای تضمین ارزش پول پشتیبانی می نماید. بعلاوه این موضوع ممکن است به مصرف کننده در هنگام گشت و گذار در وب یاری کند البته قرار نیست این رقابت بین محصولات و خدمات تبلیغاتی گوگل و سایر شرکت کنندگان بازار اختلال ایجاد کند.

گوگل گفت که بسیاری از ناشران و تبلیغ کنندگان برای تأمین مالی وب سایت های خود و دستیابی به مشتریان تازه به تبلیغات اینترنتی متکی هستند. گوگل میخواهد تعامل خود را با سهامداران تجاری (به همراه ناشران، تبلیغ کنندگان و تامین کنندگان فناوری تبلیغات) با ارائه یک دوره پیشنهادات علمی برای پذیرش دیدگاه ها و توصیه های ارزان افزایش دهد.

شرکت گوگل اضافه نمود: ما بعلاوه یک میکروسایت اختصاصی را ایجاد خواهیم کرد که با نشانی privacysandbox.com در دسترس است، بعدتر این کانال ها را با جزئیات بیشتر شرح می دهیم و بعلاوه یک فرم بازخورد تازه برای مخاطبان ارسال می گردد تا از پیشنهادات آن ها آگاه شویم. شرکت گوگل در ادامه گفت: یاری به کسب وکار ها برای انطباق با یک وب امن از نظر حریم خصوصی، می تواند به ایجاد پایه ای برای پایداری و رشد مالی بلندمدت یاری کند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ دیتالاین فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید