بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا شد

به گزارش وبلاگ دیتالاین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور16 هزار و 800 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا کرد.

بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا شد

وبلاگ دیتالاین همدان-دکتر عاطفه زارعی گفت: در سال های اخیر جذب منابع اهدایی (کتاب، نشریه و اسباب بازی) به یکی از مهم ترین راه های تامین منابع کتابخانه های عمومی تبدیل شده است، بنابراین رایزنی با ادارات و سازمان های مختلف فرهنگی و غیر فرهنگی با جدیت دنبال شد.

او گفت:در پی رایزنی با رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، 13 هزار و 56 جلد کتاب و 3 هزار و 752 جلد نشریه در 175 عنوان و با حوزه های موضوعی متنوعی، چون مردم شناسی، باستان شناسی، زبان شناسی، هنر های دستی و سنتی، حفاظت و بازسازی و ابنیه و بافت های تاریخی در قالب دو مرحله در آذر و دی ماه 1400 به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت:ترویج فرهنگ اهدای کتاب جهت تامین منابع مورد احتیاج در کتابخانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ابتدای طرح اهدای کتاب در سال 92 تا کنون جمعا 630 هزار جلد کتاب از سوی مردم، سازمان ها و ادارات استانی وخارج استانی به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

غ

وبلاگ دیتالاین همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید